Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων
Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις και στις ανάγκες σας, το υπεύθυνο πρόσωπο της Εταιρίας το οποίο συντονίζει την ορθή και έγκαιρη διαδικασία διαχείρισης των παραπόνων που υποβάλλονται, θα προβεί στην επεξεργασία και στη γραπτή απάντηση του αιτήματός σας, το αργότερο εντός 50 ημέρων από την παραλαβή του, με σκοπό την επίλυση αυτού και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που ο χρόνος επίλυσης, αιτιολογημένα, υπερβαίνει το διάστημα αυτό, θα ενημερώνεστε εγγράφως ως προς τον εκτιμώμενο χρόνο αποκρίσεως.
Εναλλακτικοί τρόποι υποβολής παραπόνων:
- Μέσω του Δικτύου Καταστημάτων της Alpha Bank
- Μέσω e-mail στο complaints@alphalife.gr
- Τηλεφωνικά στο 210 326 6904
Εάν η τελική μας απάντηση δεν σας ικανοποιεί πλήρως, διατηρείτε το δικαίωμα να εμείνετε στο παράπονό σας. Επίσης, σας ενημερώνουμε για τους ενδεικτικούς αρμόδιους φορείς στους οποίους μπορείτε να προσφύγετε για την επίλυση του παραπόνου σας:
- Τράπεζα της Ελλάδος - Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης
Ελευθερίου Βενιζέλου 21, 10250 Αθήνα
Τηλ. 210 3205222, 210 3205223 - Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων - Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Πλατεία Κάνιγγος 10181, Αθήνα
Τηλ. 1520 - Συνήγορος του Καταναλωτή
Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα
Τηλ. 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
Σημείωση: Η ενεργοποίηση του μηχανισμού Διαχείρισης Αιτιάσεων δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεων των αιτιωμένων.